Libraria Okian

Str. Muresenilor, nr.1
Brasov
Tel : 0268/477131

vineri

DIALOGURILE CREDINTEI


JOI – 1 MARTIE – ORA 18.30
Conferinta cu tema VALOAREA PARINTELUI DUHOVNICESC PENTRU CRESTIN
Lansare de carte: “DIN CUVINTUL INTELEPTULUI – LA CEAS DE SFAT SI SFATUIRE…”
Invitat: Stelian Gombos (scriitor)

“Volumul cuprinde o varietate de teme, subiecte si problematici, abordate in diferite imprejurari si din diverse motive sau cu diferite scopuri, nadajduind ca, cel putin, am incercat intr-un mod cit se poate de sincer si smerit sa-mi aduc si eu, mai ales dimpreuna cu interlocutorii mei, smerita mea contributie la clarificarea sau lamurirea unora dintre importantele probleme bisericesti ale vremurilor noastre, cu ajutorul punctelor de vedere si opiniilor acestor oameni deosebiti fata de problemele spirituale si duhovnicesti ale lumii contemporane, in fata carora noi nu sintem altceva decit niste oameni supusi vremurilor acestui veac!...”                                                                                           
                                                                                                                                     (Stelian Gombos)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu