Libraria Okian

Str. Muresenilor, nr.1
Brasov
Tel : 0268/477131

luni

EXPOZITIE DE FOTOGRAFIE



"MINIEXPERIMENT IN LUMEA MACRO. Lumea monocroma"
Expune: BLANKA SUTO
Perioada expozitiei: 08 - 31 octombrie 2012

"Cum am ajuns mai aproape de fotografie? Pai... curiozitatea a fost cea care m-a impins spre imortalizarea lumii care ma inconjoara, capturind atit peisaje, cit si imagini macro. Inca din copilarie sint atenta la mediul ce ma inconjoara (si la oameni, dar in special la flori si insecte). Cind am avut ocazia, am incercat sa iau tot "la ochi", tot mai aproape si mai aproape (chiar si cu lupa).
Pot spune ca m-am nascut si am crescut intr-un loc norocos; cum paseam in afara casei ma inconjurau gradina si florile ei. Am admirat formele si culorile florilor, dar si insectele care se ascundeau in ele. Aparatul bunicii, iar mai tirziu aparatul mamei, au imprimat multe minuni de genul acesta, care m-au fascinat de-a lungul anilor si voiam sa pot face si eu acelasi lucru. La 10 ani, cind am primit cadou prima mea camera cu film, am si incercat sa prind oameni, portrete, peisaje, dar vroiam sa ma pot aventura si mai adinc in lumea florilor, sa le admir de mai aproape. Cu camera digitala, cumparata mai tirziu, am putut sa experimentez si mai mult in sensul acesta (ajungeam prea repede la sfirsitul celor 36 de pozitii pe film), insa insectele (mai ales paianjenii) nu au fost, din pacate, foarte atractivi de aproape, florile mai degraba. As vrea, prin aceasta expozitie, sa va arat rezultatele experimentului meu.
Sper ca toti cei care vor vizita expozitia sa regaseasca in fotografiile mele imagini care le-au impresionat vreodata retina, dar nu au avut ocazia sa le pastreze altfel decit in memorie."
                                                                                                                              (Blanka Suto)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu