Libraria Okian

Str. Muresenilor, nr.1
Brasov
Tel : 0268/477131

vineri

EXPOZITIE DE CERAMICA SI STICLA

Titlul expozitiei: “SUFLET SI LUT”
Expune: VENERA CIUCU
Perioada expozitiei: 02 – 30 iunie 2014

 “Am inceput sa ma apropii de lut intr-o etapa tirzie din viata mea, cind am reusit sa gasesc ragazul de a ma descoperi pe mine, cea din adincurile fiintei. Trecusera pe linga mine si prin mine trairi si sentimente felurite. Daruisem din sufletul meu multor fiinte dragi mie ivite pe drumul vietii, dar am descoperit ca mai aveam ceva de oferit, de scos la lumina - o dragoste noua pentru diferite plasmuiri ivite din vise, din trairi, din suflet. Asa s-au nascut obiectele vesele si colorate pe care le iubesc fiindca le-am dat viata din lutul rece si fara culoare, dar care traieste - dupa cum o dovedeste aceasta mica expozitie.”
                                                                                                             (Venera Ciucu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu